Ogólny cel: obsługa recepcji kliniki stomatologicznej DentiMedical.
Wymagania
- minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Rejestratorki medycznej / Recepcjonistki / Sekretarki
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie w zakresie stomatologii / medycyny
- kursy z obsługi komputera, kasy fiskalnej, rachunkowości – mile widziane
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- sprawna obsługa komputera
- umiejętność obróbki zdjęć cyfrowych w podstawowym zakresie
- znajomość zasad fakturowania
- mile widziane prawo jazdy kat. B
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i w pracy pod presją czasu
- dobra organizacja czasu pracy
- zdolność szybkiego uczenia się
- odpowiedzialność, sumienność, spostrzegawczość
- czystość i schludny wygląd
- wysoka kultura osobista
Zadania:
- bieżąca obsługa Pacjentów, umawianie wizyt, zakładanie dokumentacji medycznej oraz jej aktualizacja
- ustalanie terminu i długości wizyt, przypominanie o wizytach kontrolnych
- rozliczanie wizyt, prowadzenie raportów kasowych, wystawianie faktur
- prowadzenie zestawień wydatków firmy w MS Excel / programie stomatologicznym
- zarządzanie korespondencją i dokumentacją gabinetową
- sporządzanie listy potrzebnych materiałów biurowych
- aktualizowanie firmowej strony internetowej oraz profilu firmowego na Facebooku
- sprzedaż produktów do higieny jamy ustnej, uzupełnianie braków w zaopatrzeniu
- przygotowywanie ofert promocyjnych według profilu pacjenta lub zapytań
- dbanie o porządek i estetykę w miejscu pracy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w prestiżowej klinice stomatologicznej
- pracę w pełnym wymiarze godzin
- niezbędne narzędzia pracy
- dodatkowe szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapewniające Twój rozwój zawodowy
Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli o ochronie danych osobowych w stopce pliku z Twoim CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).